Biuletyn Informacji publicznej

Zamówienia publiczne

Akty prawne

Prawo lokalne i dokumenty

Kierownictwo

Ogłoszenia Dyrektora

Ogłoszenia o pracę

Sprawozdania finansowe

Raporty o stanie dostępności

Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP

Postępowanie nr 23/2024 2024-09-12

Informacja o złożonych ofertach oraz o wyniku zapytania ofertowego 21/2024 2024-08-20

Informacja o złożonych ofertach oraz o wyniku do zapytania ofertowego 17/2024 2024-08-16

Informacja o złożonych ofertach oraz o wyniku do zapytania ofertowego 17/2024 2024-08-16

Informacja o ponownym wyborze w części II postępowania 15/2024 2024-08-12

Zestawienie propozycji cenowych do zapytania 20/2024 2024-08-09

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 15/2024 2024-08-09

Informacja o unieważnieniu Zapytania ofertowego 19/2024 2024-08-09

Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego 18/2024 2024-08-07

Zapytanie ofertowe 22/2024 2024-08-07

Informacja o złożonych ofertach oraz o wyniku postępowania 16/2024 2024-08-06

Zapytanie ofertowe nr 21 na zakup, montaż i uruchomienie klimatyzacji dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-08-01

Zapytanie ofertowe nr 19 na dostawę i montaż płotu z bramką dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-08-01

Zapytanie o cenę 20/2024 2024-08-01

Informacja o zmianie zapisów zapytania ofertowego 17/2024 2024-07-31

Zestawienie propozycji cenowej na wymianę przeszklenia w oknie trzyszybowym dla Żłobka Miejskiego nr 4. 2024-07-30

Zapytanie ofertowe nr 18 na dostawę i montaż drzwi wewnętrznych dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-07-30

Zapytanie ofertowe 17/2024 2024-07-29

Zapytanie ofertowe 16/2024 na dostawę i montaż logotypów dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. 2024-07-26

Zapytanie ofertowe nr 15/2024 na dostawę sprzętu AGD i pieca konwekcyjno-parowego dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach projektu „MALUCH+ 2022-2029” 2024-07-25

Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego 12/2024 2024-07-24

Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego 13/2024 2024-07-24

Informacja o złożonych ofertach i wyniku postępowania 10/2024. 2024-07-23

Zapytanie ofertowe 13/2024 2024-07-18

Zapytanie ofertowe 12/2024 2024-07-17

Zapytanie ofertowe 11/2024 2024-07-15

Zapytanie o cenę na wymianę przeszklenia w oknie trzy szybowym dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-07-11

Zapytanie ofertowe nr 10/2024 pn. dostawa i montaż logotypów dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-07-11

Informacja o ofertach złożonych w postępowaniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty 2024-07-09

Informacja o wyborze oferty w częściach III i IV oraz o unieważnieniu postępowania w częściach I, II i V. 2024-07-08

Zapytanie ofertowe na rewitalizację terenów zielonych dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu 2024-06-26

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 41/2024/TCUW 2024-06-20

Informacja o ponownym wyborze oferty w części VII postępowania 31/2024/TCUW 2024-06-17

Informacja o ponownym wyborze w części I postępowania 31/2024/TCUW 2024-06-14

Odpowiedź na pytanie do postępowania 41/2024/TCUW 2024-06-12

Postępowanie nr 41/2024/TCUW Dostawa sprzętów gospodarczych i elementów architektury ogrodowej dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-06-11

Sprostowanie zawiadomienia o ponownym wyborze oferty w części VII postępowania 31/2024/TCUW 2024-06-05

Informacja o ponownym wyborze oferty w części VII 2024-06-04

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty do postępowania 31/2024/TCUW 2024-05-27

Sprostowanie do informacji z otwarcia ofert do postępowania 31/2024/TCUW 2024-05-08

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 31/2024/TCUW 2024-04-30

Zestawienie ofert oraz wybór do postępowania 4/2024 2024-04-25

Odpowiedzi na pytania do postępowania 31/2024/TCUW 2024-04-25

Odpowiedzi na pytania do postępowania 31/2024/TCUW 2024-04-23

Postępowanie nr 31/2024/TCUW Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 2024-04-17

Zapytanie o cenę. 2024-04-17

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr 1/2024 2024-01-23

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 1/2024. 2024-01-17

Zapytanie ofertowe 1/2024 - Kompleksowa usługa serwisowa wraz z dzierżawą 22 urządzeń drukujących 2024-01-09

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania nr 16/2023 2023-12-28

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 15/2023 2023-12-27

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 16/2023 2023-12-21

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 15/2023 2023-12-20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 14/2023 2023-12-20

Zestawienie propozycji cenowych wraz z informacją o udzieleniu zamówienia w postępowaniu 17/2023. 2023-12-19

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 11/2023. 2023-12-19

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu nr 18/2023 2023-12-18

Informacja o unieważnieniu części I postępowania 118/2023/TCUW 2023-12-15

Informacja o ponownym wyborze w części VIII postępowania 125/2023/TCUW 2023-12-14

Postępowanie nr 17/2023 – zapytanie o cenę 2023-12-13

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu nr 11/2023. 2023-12-13

Zapytanie ofertowe 16/2023 - Kompleksowa usługa serwisowa wraz z dzierżawą 22 urządzeń drukujących 2023-12-13

Zapytanie ofertowe 15/2023 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowych w TCUW 2023-12-12

Informacja po wyniku postępowania 13/2023 2023-12-12

Zapytanie ofertowe 14/2023 - Usługi informatyczne w zakresie asysty technicznej i konserwacji 2023-12-08

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach I i III oraz o unieważnieniu części II postępowania 12/2023 2023-12-08

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 142/2023/TCUW 2023-12-08

Informacja o otwarcia ofert do postępowania 13/2023 2023-12-08

Informacja o unieważnieniu cz.V postępowania nr 128/2023/TCUW 2023-12-07

Informacja o wyborze oferty w cz. V postępowania nr 124/2023/TCUW 2023-12-06

Odpowiedzi na pytania do postępowania 13/2023 2023-12-06

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 12/2023 2023-12-06

Informacja o wyborze oferty w częściach I, III i IV postępowania nr 124/2023/TCUW 2023-12-05

Zamówienie publiczne nr 11/2023 na realizację kompleksowej usługi informatycznej 2023-12-05

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 142/2023/TCUW 2023-12-05

Informacja o wyborze oferty w cz. II i cz. III postępowania nr 128/2023/TCUW 2023-12-04

Informacja o ponownym wyborze oferty w części X postępowania nr 124/2023/TCUW. 2023-12-04

Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty w cz.X postepowania nr 124/2023/TCUW. 2023-12-04

Informacja o wyborze oferty w części I postępowania 128/2023/TCUW 2023-12-01

Informacja o wyborze oferty w części I, II, IV, V, VI postępowania 118/2023/TCUW 2023-12-01

Zawiadomienie o wyborze oferty w częściach II, VII, VIII, IX, X postępowania 124/2023/TCUW 2023-11-30

Zawiadomienie o wyborze oferty w częściach I, II, III, IV, V, VII, VIII postępowania 125/2023/TCUW 2023-11-30

Zamówienie publiczne 12/2023 na dostawę wyposażenia do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych w ramach projektu pt. „„Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2023-11-28

Zamówienie publiczne 13/2023 na dostawę wyposażenia do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Samochodowych w ramach projektu pt. „„Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2023-11-28

Zamówienie publiczne 142/2023/TCUW w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2” 2023-11-27

Informacja o wyborze oferty w postępowaniu 10/2023 2023-11-24

Informacja o unieważnieniu części VI postępowania 124/2023/TCUW. 2023-11-24

Informacja o unieważnieniu części III postępowania 118/2023/TCUW. 2023-11-24

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części IV postępowania 128/2023/TCUW 2023-11-23

Zawiadomienie o wyborze oferty do postępowania 8/2023. 2023-11-22

Informacja o unieważnieniu postępowania 125/2023/TCUW w częściach VI, IX, X 2023-11-21

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu nr 10/2023 2023-11-21

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 128/2023/TCUW 2023-11-20

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 124/2023/TCUW 2023-11-20

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 118/2023/TCUW 2023-11-13

Zapytanie ofertowe. Świadczenie usługi informatycznej polegającej na gromadzeniu i bezpiecznym przechowywaniu danych z wykorzystaniem technologii obiektowej spełniającej funkcjonalności WORM (Write Once, Read Many), wytwarzanych w ramach aplikacji użytkowanej przez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych. 2023-11-13

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 8/2023 2023-11-13

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ w postępowaniu 128/2023/TCUW 2023-11-10

Odpowiedzi na pytania i zmiana terminu w zapytaniu ofertowym nr 8/2023. 2023-11-09

Odpowiedzi na pytania i informacja o zmianie treści SWZ 124/2023/TCUW 2023-11-09

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr 117/2023/TCUW. 2023-11-08

Informacja z otwarcia ofert w postepowaniu nr 117/2023/TCUW 2023-11-02

Zapytanie ofertowe. Stała obsługa informatyczna Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2023-11-02

Informacja z otwarcia ofert dot. postępowania 125/2023/TCUW 2023-10-31

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ do postępowania 118/2023/TCUW 2023-10-30

Zestawienie propozycji cenowych w postępowaniu nr 9/2023. 2023-10-26

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ do postępowania 125/2023/TCUW 2023-10-26

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ do postępowania 125/2023/TCUW 2023-10-24

Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ do postępowania 117/2023/TCUW 2023-10-23

Postępowanie nr 9/2023 - zapytanie o cenę . 2023-10-19

Zawiadomienie o wyborze oferty w części II postępowania 85/2023/TCUW 2023-10-18

Zamówienie publiczne 124/2023/TCUW w ramach projektu "Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2" 2023-10-17

Zamówienie publiczne 125/2023/TCUW w ramach projektu "Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej" 2023-10-17

Zamówienie publiczne 128/2023/TCUW w ramach projektu "Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2" 2023-10-17

Odpowiedź na pytanie do postępowania 117/2023/TCUW 2023-10-13

Informacja o unieważnieniu postępowania 92/2023/TCUW 2023-10-10

Zamówienie publiczne 118/2023/TCUW na dostawę wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Samochodowych 2023-10-09

Informacja o unieważnieniu części IX postępowania 15/2023/TCUW 2023-10-05

Zawiadomienie o wyborze oferty w części I i w części III postępowania numer 85/2023/TCUW 2023-10-02

Zamówienie publiczne 117/2023/TCUW na dostawę symulatora nauki jazdy samochodem ciężarowym do Zespołu Szkół Samochodowych 2023-09-26

Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części XVI postępowania 4/2023/TCUW 2023-09-26

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części XI postępowania 15/2023/TCUW 2023-09-18

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 92/2023/TCUW 2023-09-14

Odpowiedzi na pytania do postępowania 92/2023/TCUW 2023-09-07

Informacja do postępowania 6/2023 2023-09-06

Informacja o unieważnieniu części XIII postępowania 4/2023/TCUW 2023-08-30

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach III, VII, IX postępowania 15/2023/TCUW 2023-08-25

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 85/2023/TCUW 2023-08-21

Zamówienie publiczne 92/2023/TCUW w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2" 2023-08-14

Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty w części XIII postępowania 4/2023/TCUW 2023-08-10

Informacja o unieważnieniu postępowania w częściach I, II, IV, V, VIII, X postępowania 15/2023/TCUW 2023-08-10

Informacja o wyniku w częściach I, II, III, V, VI, VIII, IX, XI, XII, XIII, XIV, XVI postępowania 4/2023/TCUW 2023-08-09

Informacja o wyborze oferty w częściach: I, II, IV, V postępowania nr 11/2023/TCUW. 2023-08-08

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ w postępowaniu 85/2023/TCUW 2023-08-02

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach IV i VII postępowania 12/2023/TCUW 2023-07-25

Zamówienie publiczne 85/2023/TCUW w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2023-07-14

Informacja o wyborze oferty w cz. XI postępowania nr 128/2022/TCUW. 2023-07-13

Informacja dot. złożonych propozycji cenowych w postępowaniu nr 6/2023. 2023-07-11

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 12/2023/TCUW w cz. I i II 2023-07-05

Zapytanie o cenę w ramach rozeznania rynku na dostawę wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ekonomicznych 2023-06-30

Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w częściach I i II postępowania 12/2023/TCUW 2023-06-29

Zawiadomienie o wyborze w części I i II postępowania nr 12/2023/TCUW 2023-06-26

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 128/2022/TCUW w częściach I-VIII. 2023-06-15

Informacja o unieważnieniu postępowania 16/2023/TCUW w części IV 2023-06-15

Informacja o unieważnieniu postępowania 129/2022/TCUW w części I 2023-06-15

Informacja o unieważnieniu postępowania 4/2023/TCUW w częściach IV, VII, X, XV, XVII 2023-06-15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części I postępowania 16/2023/TCUW 2023-06-07

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części VI postępowania 15/2023/TCUW 2023-06-06

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części III postępowania 12/2023/TCUW 2023-06-02

Informacja o wyniku do postępowania 5/2023 2023-05-31

Zawiadomienie o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty w części I postępowania. 2023-05-24

Informacja o wyniku postępowania 3/2023 2023-05-22

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty do postępowania 19/2023/TCUW 2023-05-19

Informacja o wyborze w części X postępowania nr 12/2023/TCUW i o unieważnieniu w częściach V, VI, VIII, IX i XI 2023-05-17

Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty w części IV w postępowaniu 16/2023/TCUW 2023-05-16

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 5/2023 2023-05-16

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części II postępowania nr 133/2022/TCUW 2023-05-12

Odpowiedzi na pytania do postępowania 5/2023 2023-05-10

Informacja o unieważnieniu postępowania 4/2023 2023-05-10

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 3/2023 2023-05-09

Odpowiedzi na pytania do postępowania 3/2023 2023-05-05

Zamówienie publiczne 5/2023 na dostawę wyposażenia do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Gastronomiczno- Hotelarskich w Toruniu w związku z realizacją projektu pt. „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2023-05-04

Zamówienie publiczne 3/2023 na dostawę wyposażenia do pracowni zawodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w związku z realizacją projektu pt. „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2023-04-28

Informacja dotycząca wyboru oferty w postępowaniu 2/2023 2023-04-28

Zapytanie o cenę w ramach rozeznania rynku na dostawę wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Toruniu w ramach projektu „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2023-04-28

Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty w części I postępowania 16/2023/TCUW 2023-04-27

Informacja o unieważnieniu cz.I postępowania nr 19/2023/TCUW 2023-04-27

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części I postępowania nr 129/2022/TCUW 2023-04-26

Zawiadomienie o wyborze oferty w częściach I, II, IV i unieważnieniu w częściach III, V, VI postępowania 16/2023/TCUW 2023-04-20

Unieważnienie części X postępowania nr 128/2022/TCUW 2023-04-18

Informacja o unieważnieniu postępowania 134/2022/TCUW w części IV. 2023-04-17

Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w cz. 1 i 3 postępowania nr 129/2022/TCUW. 2023-04-14

Informacja o unieważnieniu części III postępowania 129/2022/TCUW. 2023-04-14

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 11/2023/TCUW 2023-04-06

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w cz. I-IV oraz o unieważnieniu cz. V postępowania nr 129/2022/TCUW 2023-04-04

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 15/2023/TCUW 2023-04-03

Informacja o unieważnieniu części III postępowania 134/2022/TCUW 2023-03-31

Informacja o wyborze oferty w części I postępowania 133/2023/TCUW. 2023-03-30

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 19/2023/TCUW 2023-03-28

Odpowiedzi na pytania do postępowania 11/2023/TCUW 2023-03-28

Informacja z otwarcia ofert do zamówienia 2/2023 2023-03-24

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 12/2023/TCUW 2023-03-23

Odpowiedzi na pytania do postępowania 19/2023/TCUW 2023-03-20

Odpowiedzi na pytania do postępowania 11/2023/TCUW 2023-03-17

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 4/2023/TCUW 2023-03-16

Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w cz. 3 postępowania nr 134/2022/TCUW. 2023-03-14

Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ w postępowaniu 12/2023/TCUW. 2023-03-13

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ w postępowaniu 19/2023/TCUW. 2023-03-13

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu 16/2023/TCUW 2023-03-10

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w cz. I-IV i VI oraz o unieważnieniu cz. VI postępowania nr 134/2022/TCUW. 2023-03-10

Zamówienie publiczne 2/2023 dostawa licencji oprogramowania umożliwiającego zbieranie i analizowanie danych o zużyciu energii 2023-03-08

Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania nr 133/2022/TCUW. 2023-03-08

Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ w postępowaniu nr 4/2023/TCUW. 2023-03-06

Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ w postępowaniu nr 4/2023/TCUW. 2023-03-01

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr 133/2022/TCUW 2023-03-01

Zamówienie publiczne 15/2023/TCUW w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2023-03-01

Zamówienie publiczne 19/2023/TCUW w ramach projektu „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2023-02-28

Informacja Zamawiającego dot. postępowania nr 4/2023/TCUW 2023-02-27

Zamówienie publiczne 16/2023/TCUW w ramach projektu „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2023-02-24

Odpowiedzi na pytania do postępowania 4/2023/TCUW 2023-02-20

Zamówienie publiczne 11/2023/TCUW w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2023-02-17

Informacja o unieważnieniu postępowania 1/2023 2023-02-16

Zamówienie publiczne 12/2023/TCUW w ramach projektu: "Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2" 2023-02-10

Odpowiedzi na pytania do postępowania 4/2023/TCUW 2023-02-10

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 1/2023 2023-02-08

Informacja z otwarcia ofert dodatkowych do postępowania 133/2022/TCUW 2023-02-08

Odpowiedź na pytania do postępowania nr 1/2023 2023-01-25

Sprostowanie do informacji z otwarcia ofert do postępowania 128/2022/TCUW 2023-01-25

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 128/2022/TCUW 2023-01-19

Zapytanie ofertowe 1/2023 2023-01-19

Informacja o unieważnieniu postępowania 128/2022/TCUW w części IX 2023-01-18

Zamówienie publiczne 4/2023/TCUW w ramach projektu: Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej w ZSS 2023-01-13

Sprostowanie informacji z otwarcia ofert do postępowania 129/2022/TCUW 2023-01-13

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu nr 129/2022/TCUW 2023-01-12

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 134/2022/TCUW. 2023-01-11

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 133/2022/TCUW 2023-01-11

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego nr 128/2022/TCUW 2023-01-05

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego nr 133/2022/TCUW 2023-01-04

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego nr 134/2022/TCUW 2023-01-04

Informacja o unieważnieniu postępowania 124/2022/TCUW 2022-12-29

Zamówienie publiczne 134/2022/TCUW w ramach projektu: Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu w CKZ 2022-12-28

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części I postępowania 100/2022/TCUW 2022-12-20

Zamówienie publiczne 133/2022/TCUW w ramach projektu: Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej w ZSIŚ 2022-12-19

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego nr 129/2022/TCUW 2022-12-13

Informacja o unieważnieniu postępowania 100/2022/TCUW w częściach. 2022-12-13

Zamówienie publiczne 129/2022/TCUW w ramach projektu: Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej w ZSOiT nr 13 2022-12-09

Zamówienie publiczne 128/2022/TCUW w ramach projektu: Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2 w ZST 2022-12-09

Informacja z otwarcia ofert do postępowania 124/2022/TCUW 2022-12-01

Informacja dot. Zapytania o cenę w ramach rozeznania rynku 19/2022 2022-11-30

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego nr 124/2022/TCUW 2022-11-30

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 17/2022 2022-11-30

Zawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu postępowania 100/2022/TCUW w częściach. 2022-11-25

Zamówienie publiczne 124/2022/TCUW w ramach projektu: Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu w ZSGH 2022-11-23

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 104/2022/TCUW 2022-11-22

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 16/2022 2022-11-22

Informacja o unieważnieniu postępowania 104/2022/TCUW w częściach V-X 2022-11-14

Zapytanie o cenę w ramach rozeznania rynku na świadczenie usług eksperckich (19/2022) 2022-11-10

Informacja o unieważnieniu postępowania 91/2022/TCUW 2022-11-07

Informacja z otwarcia ofert i o dokonaniu wyboru oferty do Zamówienia Publicznego 18/2022 2022-11-07

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 17/2022 2022-11-04

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 15/2022 2022-11-03

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 16/2022. 2022-11-03

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 15/2022 2022-10-31

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego 17/2022 2022-10-31

Zamówienie publiczne 18/2022 na wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach siedziby Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2022-10-28

Odpowiedź na pytanie przesłane do Zamówienia Publicznego 16/2022 2022-10-28

Zamówienie publiczne 17/2022 świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego dla Zamawiającego oraz z zakresu obsługi jednostek oświatowych, w tym usług zastępstwa procesowego 2022-10-27

Informacja o unieważnieniu postępowania 14/2022 2022-10-27

Zamówienie publiczne 16/2022 na wykonanie usługiaudytu organizacyjno-finansowego szkół oraz innych placówek oświatowych za lata 2018-2022 oraz prognozy organizacyjno-finansowej oświaty na lata 2022-2032 2022-10-24

Zamówienie publiczne 15/2022 na wykonanie usługi konfiguracji, zabezpieczenia i obsługi informatycznej jednostek oświatowych obsługiwanych przez TCUW, w zakresie hostingu i dostępu do poczty elektronicznej. 2022-10-21

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 12/2022 2022-10-21

Zamówienie publiczne 14/2022 na zakup i dostawę zestawów komputerowych dla TCUW 2022-10-18

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 100/2022//TCUW 2022-09-29

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 104/2022//TCUW 2022-09-29

Odpowiedzi na pytania przesłane do Zamówienia Publicznego 100/2022/TCUW i informacje o zmianach SWZ. 2022-09-22

Odpowiedzi na pytania przesłane do Zamówienia Publicznego 104/2022/TCUW 2022-09-21

Tekst jednolity SWZ 104/2022/TCUW 2022-09-21

Informacja o unieważnieniu czynności wyboru w postępowaniu nr 12/2022 – część 1 2022-09-19

Odpowiedzi na pytania przesłane do Zamówienia Publicznego 100/2022/TCUW i informacje o zmianach SWZ. 2022-09-15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 12/2022 2022-09-14

Zamówienie publiczne 104/2022/TCUW w ramach projektu: Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu w CKZ 2022-09-08

Zamówienie publiczne 100/2022/TCUW w ramach projektu: Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu. 2022-09-07

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 91/2022//TCUW 2022-09-02

Komunikat zamawiającego do postępowania 91/2022//TCUW 2022-09-01

Odpowiedź na przesłane pytanie do Zamówienia Publicznego 91/2022/TCUW 2022-08-30

Odpowiedzi na pytania przesłane do Zamówienia Publicznego 91/2022/TCUW 2022-08-12

Zamówienie publiczne 91/2022/TCUW w ramach projektu: Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2022-07-29

Zawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu postępowania 8/2022 w częściach. 2022-07-21

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 12/2022 2022-07-20

Odpowiedzi na pytania przesłane do Zamówienia Publicznego 12/2022. 2022-07-18

Odpowiedzi na pytania przesłane do Zamówienia Publicznego 12/2022 i informacje o zmianach SWZ. 2022-07-12

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu 6/2022 2022-07-07

Zapytanie o cenę. 2022-07-04

Zamówienie publiczne 12/2022 w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej". 2022-06-27

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 11/2022. 2022-06-20

Informacja dotycząca wyboru oferty na dostawę rocznych licencji subskrypcyjnych oprogramowania - hurtownia danych 2022-06-20

Zamówienie publiczne 11/2022 w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2022-06-07

Informacja z otwarcia ofert w post. 10/2022 2022-06-02

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 7/2022. 2022-05-26

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 8/2022 2022-05-26

Zamówienie publiczne 10/2022 -Dostawa oprogramowania: Hurtownia danych. 2022-05-25

Odpowiedź na przesłane pytanie do Zamówienia Publicznego 8/2022. 2022-05-24

Odpowiedź na przesłane pytanie do Zamówienia Publicznego 8/2022. 2022-05-19

Zamówienie publiczne 8/2022 w ramach projektu „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2022-05-17

Zamówienie publiczne 7/2022 w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej” 2022-05-16

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 6/2022 2022-05-12

Zamówienie publiczne 6/2022 w ramach projektu „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” 2022-04-28

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 4/2022. 2022-03-21

Zawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu postępowania 3/2022 w częściach. 2022-03-17

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 4/2022 2022-03-07

Zawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu postępowania 1/2022 w częściach. 2022-03-01

Odpowiedź na przesłane pytanie do Zamówienia Publicznego 4/2022. 2022-02-25

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 2/2022 2022-02-24

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 3/2022 2022-02-17

Odpowiedź na przesłane pytanie do Zamówienia Publicznego 4/2022. 2022-02-17

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 2/2022 2022-02-16

Zamówienie publiczne 4/2022 dot. dostawy wyposażenia dla pracowni komputerowej w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO 2022-02-14

Odpowiedź na przesłane pytanie do Zamówienia Publicznego 2/2022 2022-02-07

Zamówienie publiczne 3/2022 dot. dostawy wyposażenia dla pracowni elektrycznej i krawieckiej w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu 2022-02-04

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 1/2022 2022-02-03

Zamówienie publiczne 2/2022 dot. dostawy wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu 2022-02-01

Wyjaśnienia Zamawiającego wraz z informacją o przedłużeniu terminu składania ofert do zamówienia publicznego nr 1/2022 oraz o zmianie treści SWZ 2022-01-26

Zamówienie publiczne 1/2022 dot .dostawy wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu 2022-01-14

Informacja dotycząca wyboru oferty na przewóz dokumentów z Jednostek Obsługiwanych przez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych 2022-01-05

Informacja z otwarcia ofert -Zamówienie publiczne 20/2021 – przewóz dokumentów z Jednostek Obsługiwanych przez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych 2021-12-29

Zawiadomienie o wyborze oferty -Zamówienie publiczne 19/2021 – świadczenie usług medycyny pracy dla Gminy Miasta Toruń, działającej poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych 2021-12-28

Zawiadomienie o wyborze oferty -Zamówienie publiczne 18/2021 – kompleksowa obsługa serwisowa wraz z dzierżawą 22 (dwudziestu dwóch) sztuk urządzeń drukujących (drukarek) w Toruńskim Centrum Usług Wspólnych. 2021-12-28

Informacja dla Wykonawców – Zamówienie publiczne nr 20/2021 – przewóz dokumentów z Jednostek Obsługiwanych przez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych 2021-12-28

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 19/2021 2021-12-27

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 18/2021 2021-12-23

Zawiadomienie o wyborze oferty - Zamówienie publiczne 6/2021 2021-12-22

Informacja dotycząca wyboru oferty na wykonywanie nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej 2021-12-21

Zamówienie publiczne 20/2021 - dot. przewozu dokumentów. 2021-12-21

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 18/2021. 2021-12-20

Informacja dotycząca wyboru oferty na usługę w zakresie elektronicznego repozytorium wraz z usługą trwałego nośnika dokumentów 2021-12-20

Informacja dotycząca wyboru oferty na usługę w postaci Asysty Technicznej i Konserwacji Internetowego Systemu Obiegu Dokumentów (ISOD) 2021-12-20

Zamówienie publiczne 18/2021 - zmiana treści OPZ i treści ogłoszenia o zamówieniu 2021-12-16

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 18/2021 2021-12-16

Zamówienie publiczne 6/2021-informacja 2021-12-16

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 17/2021 2021-12-16

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 16/2021 2021-12-16

Zamówienie publiczne 19/2021-obsługa z zakresu świadczenia usług medycyny pracy 2021-12-16

Sprostowanie do informacji z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 15/2021 2021-12-15

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 15/2021. 2021-12-15

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 15/2021 2021-12-13

Zamówienie publiczne 18/2021 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą 22 sztuk urządzeń drukujących 2021-12-13

Zamówienie publiczne 17/2021 - usługa w zakresie elektronicznego repozytorium wraz z usługą trwałego nośnika dokumentów 2021-12-09

Informacja dotycząca wyboru oferty na zakup i dostarczenie komputerów stacjonarnych. 2021-12-09

Zamówienie publiczne 16/2021 dot. usługi w postaci Asysty Technicznej i Konserwacji Internetowego Systemu Obiegu Dokumentów 2021-12-08

Zamówienie publiczne 15/2021 dot. wykonywania nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2021-12-07

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 6/2021. 2021-12-06

Komunikat zamawiającego w postępowaniu 6/2021 2021-12-06

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 14/2021. 2021-12-06

Informacja dotycząca wyboru oferty na świadczenie usług informatycznych w modelu IaaS 2021-12-02

Informacja dotycząca wyboru oferty na świadczenie usług informatycznych polegających na gromadzeniu i przechowywaniu danych 2021-12-02

Zamówienie publiczne 14/2021 dot. zakupu i dostarczenia komputerów stacjonarnych. 2021-12-02

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 12/2021 2021-12-02

Informacja dotycząca wyboru oferty na zakup i dostarczenie komputerów stacjonarnych. 2021-11-30

Informacja dotycząca wyboru oferty na kompleksowe wykonywanie usług porządkowych 2021-11-30

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 13/2021. 2021-11-29

Notatka z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 11/2021 2021-11-29

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 13/2021 2021-11-26

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 11/2021 2021-11-26

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 12/2021 2021-11-25

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 7/2021. 2021-11-23

Informacja dotycząca wyboru oferty na kompleksowe świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego. 2021-11-23

Notatka z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 10/2021 2021-11-23

Zamówienie publiczne 13/2021 dot. kompleksowego wykonywania usług porządkowych. 2021-11-22

Zamówienie publiczne 12/2021 dot. zakupu i dostarczenia komputerów stacjonarnych. 2021-11-22

Informacja z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 7/2021. 2021-11-19

Zamówienie publiczne 11/2021 dot. usługi informatyczne w zakresie hostingu. 2021-11-19

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 10/2021. 2021-11-19

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 6/2021. 2021-11-18

Informacja dotycząca wyboru oferty na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi audytu bezpieczeństwa IT. 2021-11-18

Notatka z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 9/2021 2021-11-18

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 9/2021. 2021-11-17

Notatka z otwarcia ofert do Zamówienia Publicznego 8/2021 2021-11-17

Odpowiedź na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 8/2021. 2021-11-15

Zamówienie publiczne 10/2021 dot. usługi informatyczne w zakresie przechowywania danych. 2021-11-15

Zamówienie publiczne 9/2021 dot. kompleksowego świadczenia usług doradztwa prawnego i podatkowego. 2021-11-10

Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert do zamówienia publicznego nr 7 oraz informacja o zmianie treści SWZ. 2021-11-10

Zamówienie publiczne 8/2021 - dot. przeprowadzenia audytu 2021-11-09

Zamówienie publiczne 7/2021 - Dostawa wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu w ramach projektu „Nowoczesne pracownie zawodowe kluczem innowacyjnego kształcenia w Toruniu” w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 6.3.2 2021-10-28

Zamówienie publiczne 6/2021 - Dostawa w tym zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą i obsługi organizacyjnej, finansowo-księgowej, kadrowo-płacowej, centralizacji podatku VAT 2021-10-21

Informacja o unieważnieniu postępowania nr 5/2021. 2021-10-15

Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert do zamówienia publicznego nr 5/2021 2021-09-30

Zamówienie publiczne 5/2021 - Dostawa w tym zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą i obsługi organizacyjnej, finansowo-księgowej, kadrowo-płacowej, centralizacji podatku VAT - Zmiana SWZ 2021-09-27

Zamówienie publiczne 5/2021 - Dostawa w tym zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą i obsługi organizacyjnej, finansowo-księgowej, kadrowo-płacowej, centralizacji podatku VAT 2021-08-26

Informacja dotycząca wyboru oferty na usługę dostępu do elektronicznej platformy zakupowej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2021-07-21

Informacja dotycząca wyboru oferty na organizację i ewidencjonowanie składnicy akt Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2021-07-20

Informacja dot. wydłużenia terminu składania ofert dotycząca Zamówienia Publicznego 3/2021 2021-07-14

Odpowiedzi na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 3/2021 2021-07-14

Zamówienie publiczne 4/2021 - dot. organizacji i ewidencjonowania składnicy akt Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych. 2021-07-08

Unieważnienie zamówienia publicznego 2/2021 2021-07-07

Zamówienie publiczne 3/2021 - dot. usługi dostępu do elektronicznej platformy zakupowej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych (dalej jako platforma). 2021-07-07

Zamówienie publiczne 2/2021 - dot. organizacji i ewidencjonowania składnicy akt Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych. 2021-06-29

Informacja dot. zamówienia publicznego 18/2020 2021-02-10

Informacja dot. zamówienia publicznego 1/2021 2021-01-27

Odpowiedź na złożone pytania do zamówienia publicznego 1/2021 2021-01-21

Zamówienie publiczne 1/2021 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą 22 sztuk urządzeń drukujących 2021-01-19

Unieważnienie zamówienia publicznego 19/2020 2021-01-19

Zamówienie publiczne 19/2020 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą 22 sztuk urządzeń drukujących 2020-12-31

Informacja dot. zamówienia publicznego 15/2020-sprostowanie 2020-12-31

Zamówienie publiczne 18/2020 - dot. Pracowniczych Planów Kapitałowych 2020-12-30

Unieważnienie zamówienia publicznego 16/2020 2020-12-29

Informacja dot. zamówienia publicznego 17/2020 2020-12-29

Informacja dot. zamówienia publicznego 14/2020 2020-12-22

Informacja dot. zamówienia publicznego 13/2020 2020-12-22

Zamówienie publiczne17/2020 dot. zakupu i dostarczenia notebooków wraz z udzieleniem licencji. 2020-12-22

Informacja dot. zamówienia publicznego 15/2020 2020-12-22

Zamówienie publiczne 16/2020 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą 22 sztuk urządzeń drukujących 2020-12-16

Unieważnienie zamówienia publicznego 12/2020 2020-12-16

Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert do zamówienia publicznego 12/2020 2020-12-15

Odpowiedź na złożone pytanie do zamówienia publicznego 12/2020 2020-12-15

Unieważnienie zamówienia publicznego11/2020 2020-12-11

Zamówienie publiczne 15/2020 - kompleksowe świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego dla Zamawiającego – Gminy Miasta Toruń, działającej poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych 2020-12-11

Zamówienie publiczne 14/2020 - dot. usługi informatycznej w zakresie przechowywania danych. 2020-12-11

Informacja dot. zamówienia publicznego 10/2020 2020-12-10

Informacja dot. zamówienia publicznego 9/2020 2020-12-09

Zamówienie publiczne 13/2020 - dot. realizacji usługi w postaci Asysty Technicznej i Konserwacji Internetowego Systemu Obiegu Dokumentów (ISOD) 2020-12-08

Informacja dot. zamówienia publicznego 8/2020 2020-12-07

Zamówienie publiczne 12/2020 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą 22 sztuk urządzeń drukujących 2020-12-07

Zamówienie publiczne 11/2020 - dot. wykonywania nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2020-12-03

Unieważnienie zamówienia publicznego 7/2020 2020-12-03

Zamówienie publiczne 10/2020 - dot. zakupu i dostarczenie czterech notebooków oraz dwóch komputerów 2020-12-02

Zamówienie publiczne 9/2020 - dot. zakupu metalowych regałów stacjonarnych 2020-11-26

Zamówienie publiczne 8/2020 - dot. przewozu dokumentów 2020-11-25

Unieważnienie zamówienia publicznego 5/2020 2020-11-24

Zamówienie publiczne 7/2020 - dot. wykonywania nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2020-11-24

Unieważnienie zamówienia publicznego 6/2020 2020-11-24

Zamówienie publiczne 5/2020 - dot. przewozu dokumentów 2020-11-12

Zamówienie publiczne 6/2020 - dot. zakupu i dostarczenie czterech notebooków oraz ośmiu komputerów 2020-11-12

Informacja dot. zamówienia publicznego 4/2020 2020-10-29

Zamówienie publiczne 4/2020 - dot. usługi informatycznej w zakresie przechowywania danych. 2020-10-08

Unieważnienie zamówienia publicznego 3/2020. 2020-02-28

Zamówienie publiczne 3/2020 - dot. zakupu metalowych regałów stacjonarnych do siedziby Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych. 2020-02-25

Informacja dot. zamówienia publicznego 1/2020 2020-01-31

Informacja dot. zamówienia publicznego nr 2/2020 2020-01-30

Odpowiedzi na złożone pytania do zamówienia publicznego 2/2020 2020-01-29

Odpowiedzi na złożone pytania do zamówienia publicznego 1/2020 2020-01-29

Informacja dot. zamówienia publicznego 20/2019. 2020-01-24

Zamówienie publiczne 2/2020-Świadczenie usługi Elektronicznego repozytorium dokumentów wraz z usługą trwałego nośnika dla TCUW i Jednostek objętych obsługą. 2020-01-23

Zamówienie publiczne 1/2020-wykonywanie nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych. 2020-01-22

Informacja dot. zamówienia publicznego 22/2019. 2019-12-30

Unieważnienie zamówienia publicznego 23/2019. 2019-12-30

Informacja dot. zamówienia publicznego 18/2019. 2019-12-30

Informacja dot. zamówienia publicznego 21/2019. 2019-12-27

Zamówienie publiczne 20/2019-usługa w postaci Asysty Technicznej i Konserwacji Internetowego Systemu Obiegu Dokumentów. 2019-12-21

Zamówienie publiczne 23/2019-wykonywanie nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych. 2019-12-19

Zamówienie publiczne 18/2019-zmiana treść zapytania ofertowego. 2019-12-19

Zamówienie publiczne 21/2019-zmiana treść zapytania ofertowego. 2019-12-19

Informacja dot. zamówienia publicznego 17/2019. 2019-12-19

Zamówienie publiczne 21/2019-kompleksowa obsługa serwisowa wraz z dzierżawą 22 urządzeń drukujących. 2019-12-18

Zamówienie publiczne 22/2019-usługi medycyny pracy. 2019-12-18

Zamówienie publiczne 18/2019-dostawa usługi informatycznej w modelu IaaS . 2019-12-18

Unieważnienie zamówienia publicznego 14/2019. 2019-12-16

Unieważnienie zamówienia publicznego 16/2019. 2019-12-16

Informacja dot. zamówienia publicznego 15/2019. 2019-12-11

Zamówienie publiczne 17/2019-zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego. 2019-12-11

Odpowiedzi na przesłane pytania do Zamówienia Publicznego 15/2019. 2019-12-06

Informacja dot. wydłużenia terminu skaladania ofert dotycząca Zamówienia Publicznego 15/2019. 2019-12-06

Informacja dot. zmian w Zamówieniu Publicznym 15/2019. 2019-12-06

Informacja dot. zamówienia publicznego 13/2019. 2019-12-06

Zamówienie publiczne 14/2019-kompleksowa obsługa serwisowa wraz z dzierżawą 22 urządzeń wielofunkcyjnych. 2019-12-03

Zamówienie publiczne 15/2019- wykonanie usług porządkowych. 2019-12-02

Zamówienie publiczne 16/2019-usługi medycyny pracy. 2019-12-02

Informacja dot. zamówienia publicznego 12/2019 2019-11-20

Zamówienie publiczne 13/2019 - obsługa prawna i podatkowa. 2019-11-19

Informacja dot. zamówienia publicznego 11/2019 2019-11-19

Zamówienie publiczne 11/2019-kompleksowa obsługa serwisowa wraz z dzierżawą 1 urządzenia wielofunkcyjnego. 2019-11-08

Zamówienie publiczne 12/2019-przewóz dokumentów. 2019-11-08

Zawiadomienie o wyborze oferty dot. Zamówienia Publicznego 10/2019 2019-10-24

Informacja dot. zamówienia publicznego 10/2019 2019-10-17

10/2019 Remont piętra wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wymianą podłóg, montażem instalacji klimatyzacji w Toruńskim Centrum Usług Wspólnych. 2019-10-03

Informacja dot. zamówienia publicznego 09/2019 2019-09-13

Odpowiedzi na przesłane pytania dotyczące Zamówienia Publicznego 9/2019 2019-09-04

Informacja dot. wydłużenia terminu skaladania ofert Zamówienie Publiczne 9/2019. 2019-09-04

Odpowiedzi na przesłane pytania dotyczące Zamówienia Publicznego 9/2019. 2019-08-30

Zamówienie publiczne 9/2019 dot.wprowadzenia modernizacji systemu ISOD zgodnie z zapisami OPZ. 2019-08-23

Informacja dotycząca wyboru oferty do zamówienia publicznego 8/2019 na zakupu i dostarczenia trzech notebooków wraz z oprogramowaniem. 2019-07-08

Zamówienie publiczne 8/2019 zakupu i dostarczenia trzech notebooków. 2019-06-27

Zawiadomienie o wyborze oferty dot. Zamówienia Publicznego 07/2019 2019-06-19

Informacja o prezentacji systemu dot. Zamówienia Publicznego 07/2019 2019-06-13

Unieważnienie zamówienia publicznego 06/2019 2019-06-12

Informacja dot. zamówienia publicznego 07/2019 2019-06-11

Odpowiedzi na przesłane pytania dotyczące Zamówienia Publicznego 7/2019. 2019-06-06

07/2019 Dostawa oraz zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą i obsługi organizacyjnej, finansowo-księgowej, kadrowo-płacowej, centralizacji VAT 2019-06-03

Zawiadomienie o odrzuceniu ofery i o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5/2019 2019-05-31

Informacja dot. zamówienia publicznego 05/2019. 2019-05-29

Zamówienie publiczne 6/2019 dot. świadcz. usługi w postaci integracji posiadanych systemów informatycznych, tj. Internetowego Systemu Obiegu dok. oraz Internetowego Repozytorium Dok. Atende ChainRepo 2019-05-29

05/2019 Dostawa oraz zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą i obsługi organizacyjnej, finansowo-księgowej, kadrowo-płacowej, centralizacji VAT 2019-05-21

Unieważnienie zamówienia publicznego 4/2019. 2019-05-16

Odpowiedzi na przesłane pytania z dnia 06.05.2019 dotyczące Zamówienia Publicznego 4/2019. 2019-05-10

Odpowiedzi na przesłane pytania z dnia 08.05.2019 dotyczące Zamówienia Publicznego 4/2019. 2019-05-10

Zmiana specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4/2019. 2019-05-06

Odpowiedzi na przesłane pytania dotyczące Zamówienia Publicznego 4/2019 2019-05-06

4/2019 Dostawa oraz zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą i obsługi organizacyjnej, finansowo-księgowej, kadrowo-płacowej, centralizacji VAT 2019-04-26

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 3/2019 2019-03-14

Odpowiedź na przesłane pytanie dotyczące Zapytania Ofertowego 3/2019 2019-03-06

Zamówienie publiczne 3/2019 - dot.wykonania usługi archiwizacji dokumentów z okresu 01.01.2017-31.12.2018 w Toruńskim Centrum Usług Wspólnych. 2019-03-05

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 2/2019 2019-02-05

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 1/2019 2019-01-28

Zamówienie publiczne 2/2019 - dot. świadczenia usługi w postaci wdrożenia systemu elektronicznego repozytorium wraz z usługą trwałego nośnika dokumentów dla TCUW i jednostek objętych obsługą wspólną 2019-01-24

Odpowiedź do Zamówienie publiczne 1/2019 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą urządzeń drukujących i kopiujących. 2019-01-23

Zamówienie publiczne 1/2019 - dot. kompleksowej obsługi serwisowej wraz z dzierżawą urządzeń drukujących i kopiujących. 2019-01-18

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 26/2018 2019-01-02

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 24/2018 2018-12-31

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 23/2018 2018-12-27

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 25/2018 2018-12-27

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 22/2018 2018-12-21

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 21/2018 2018-12-21

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 20/2018 2018-12-21

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 17/2018 2018-12-20

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 16/2018 2018-12-19

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 18/2018 2018-12-18

Zamówienie publiczne 26/2018 dot.dostawy usługi informatycznej w modelu PaaS na potrzeby funkcjonowania serwisu www z usługami poczty email i ochroną antywirusową i antyspamową urządzeń końcowych TCUW 2018-12-18

Zamówienie publiczne 24/2018- dot. świadczenia usług medycznych pracowników TCUW 2018-12-14

Zamówienie publiczne 25/2018- dot.zakupu i dostarczenie dwóch notebooków. 2018-12-14

Zamówienie publiczne 23/2018-dot. obsługi prawnej i doradztwa podatkowego TCUW 2018-12-13

Odpowiedzi na przesłane pytania dot. Zapytania Ofertowego nr 16/2018. 2018-12-12

Zawiadomienie o wyborze oferty dot. Zamówienia Publicznego 13/2018 2018-12-12

Zamówienie publiczne 20/2018-dot. zakupu telefonów oraz licencji dla TCUW. 2018-12-12

Zamówienie publiczne 21/2018 dot. codziennego kompleksowego sprzatanie siedzib TCUW. 2018-12-12

Zamówienie publiczne 22/2018 dot. dostawy tuszy i tonerów. 2018-12-12

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 15/2018 2018-12-11

Unieważnienie zapytania 11/2018 2018-12-10

Zamówienie publiczne 16/2018 - dot.wykonywanie nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2018-12-10

Zamówienie publiczne 17/2018 dot. zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia. 2018-12-10

Zamówienie publiczne 18/2018 - dot. dostawy i montażu metalowych regałów stacjonarnych w siedzibie Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych, ul. Rydygiera 12a. 2018-12-10

Informacja o prezentacji systemu dot. Zamówienia Publicznego 13/2018 2018-12-08

Informacja dot. Zamówienia Publicznego nr 13/2018 2018-12-04

Unieważnienie zapytania 14/2018 2018-12-03

Zamówienie publiczne 15/2018 dot. zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia. 2018-12-03

Zamówienie publiczne 14/2018 dot. zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia. 2018-11-29

Odpowiedzi na przesłane pytania dot. Zamówienia Publucznego nr 13/2018 2018-11-29

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 12/2018 2018-11-28

Zamówienie publiczne 13/2018 przetarg na kompleksowy system zarządzania oświatą. 2018-11-26

Zamówienie publiczne 12/2018-dot. zakupu wody mineralnej niegazowanej dla pracowników TCUW. 2018-11-21

Zamówienie publiczne 11/2018-dot. obsługi prawnej i doradztwa podatkowego TCUW 2018-11-21

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 8/2018 2018-08-29

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 9/2018 2018-08-29

Zamówienie publiczne 8/2018-dot. zakupu i dostarczenia czterech zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem,udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania oraz świadczenie usług gwarancji. 2018-08-22

Zamówienie publiczne 9/2018-dot.codziennego kompleksowego wykonywania usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniu sanitarnym, korytarzach i klatce schodowej w TCUW, Pl. Św. Katarzyn 2018-08-22

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 7/2018 2018-08-14

Zamówienie publiczne 7/2018 -zakup mebli biurowych. 2018-08-07

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 5/2018 2018-05-21

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 6/2018 2018-05-21

Odpowiedzi na przesłane pytania dotyczace zapytania ofertowego nr 6/2018 2018-05-18

Odpowiedzi na przesłane pytania dotyczące zapytania ofertowego nr 6/2018 2018-05-18

Zamówienie publiczne 5/2018-dot. przewozu dokumentów z Jednostek Obsługiwanych przez TCUW do Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2018-05-14

Zamówienie publiczne 6/2018 -zapewnienie dostępu do publikacji elektronicznej oraz bazy wiedzy. 2018-05-14

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 4/2018 2018-04-27

Informacja dot. zapytania ofertowego nr 3/2018 2018-04-20

Zamówienie publiczne 4/2018-dot. zakupu i dostarczenia dziesięciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem,udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania oraz świadczenie usług gwarancji. 2018-04-20

Zamówienie publiczne 3/2018-dot. dostawy tuszy i tonerów 2018-04-13

Informacja dotycząca zamówienia 2/2018 2018-03-16

UNIEWAŻNIENIE zapytanie ofertowego nr 1/2018 2018-03-02

Zamówienie publiczne 2/2018 2018-03-02

Zamówienie publiczne 1/2018 2018-02-09

Informacja dotycząca zamówienia 33/2017 2018-01-05

Informacja dotycząca zamówienia 32/2017 2017-12-29

Informacja dotycząca zamówienia 29/2017 2017-12-29

UNIEWAŻNIENIE zapytanie ofertowego nr 23/2017 2017-12-28

Zamówienie publiczne 33/2017 - dot.obsługi prawnej 2017-12-28

Informacja dotycząca zamówienia 31/2017 2017-12-28

Informacja dotycząca zamówienia 23/2017 2017-12-22

Informacja dotycząca zamówienia 30/2017 2017-12-22

Zamówienie publiczne 32/2017 - dot. zakup monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego 2017-12-22

Informacja dotycząca zamówienia 26/2017 2017-12-20

Informacja dotycząca zamówienia 27/2017 2017-12-20

Informacja dotycząca zamówienia 28/2017 2017-12-20

Zamówienie publiczne 31/2017 - dot. zakup dwóch zestawów komputerowych 2017-12-18

Zamówienie publiczne 30/2017 - dot. dostawa 9 sztuk szaf aktowych oraz 1 sztuki szafy ubraniowej 2017-12-15

Informacja dotycząca zamówienia 24/2017 2017-12-14

Zamówienie publiczne 29/2017 - dot. dostawa i wdrożenie systemu informatycznego obsługującego konsolidację rozliczeń podatku VAT w Gminie Miasta Toruń działającej poprzez TCUW 2017-12-13

Informacja dotycząca zamówienia 21/2017 2017-12-13

Zamówienie publiczne 28/2017 - dot. zakup i dostawę urządzenia do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego wraz z wykonaniem kompleksowej usługi w zakresie uzyskania podpisu elektronicznego 2017-12-12

Zamówienie publiczne 27/2017 - dot.dostawa usługi informatycznej w modelu PaaS na potrzeby funkcjonowania serwisu www z usługami poczty email i ochroną antywirusową i antyspamową urządzeń końcowych T 2017-12-11

ANULOWANIE zapytania nr 25/2017 dot. dostawy 80 sztuk lampek LED 2017-12-11

Informacja dotycząca zamówienia 19/2017 2017-12-08

Informacja dotycząca zamówienia 20/2017 2017-12-08

Informacja dotycząca zamówienia 22/2017 2017-12-07

Zamówienie publiczne 26/2017 - dot. wykonywania nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla TCUW 2017-12-07

Zamówienie publiczne 23/2017 - dot. obsługi prawnej 2017-12-05

Zamówienie publiczne 24/2017 - dot. zakupu czterech niszczarek 2017-12-05

Zamówienie publiczne 25/2017 - dot. dostawy 80 sztuk lampek biurkowych LED 2017-12-05

Zamówienie publiczne 22/2017 - dot. wykonywania, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla TCUW 2017-11-24

Informacja dotycząca zamówienia 18/2017 2017-11-24

Zamówienie publiczne 21/2017 - dot. kompleksowego wykonywania usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych TCUW, ul. Rydygiera 12a oraz TCUW, 2017-11-23

Zamówienie publiczne 19/2017 - dot. obsługi z zakresu BHP 2017-11-21

Zamówienie publiczne 20/2017 - dot. świadczenia usług medycznych pracowników TCUW 2017-11-21

Informacja dotycząca zamówienia 15/20175 2017-11-21

Informacja dotycząca zamówienia 16/2017 2017-11-21

Informacja dotycząca zamówienia 17/2017 2017-11-21

Zapytanie ofertowe nr 18/2017 dot. składania ofert na świadczenie usługi w postaci opracowania i integracji dedykowanych Systemów: Planowania Budżetowego. Wprowadzania Dokumentów Kosztowych i Rejestra 2017-11-10

Zamówienie publiczne 17/2017 - dot. dostawy wraz z montażem wykładziny dywanowej w pomieszczeniach Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2017-11-08

Zamówienie publiczne 15/2017 - dot. remontu pomieszczeń Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2017-11-02

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 16/2017 - dot. dostawy sprzętu komputerowego 2017-11-02

Informacja dotycząca zamówienia 14/2017 2017-10-04

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 14/2017 - dot. dostawy sprzętu komputerowego 2017-09-18

Informacja dotycząca zamówienia 13/2017 2017-09-04

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 13/2017 - usługi porządkowe w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitarnych siedziby TCUW, ul. Rydygiera 12a 2017-08-18

Informacja dotycząca zamówienia 12/2017 2017-07-13

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 12/2017 - opracowanie i świadczenie usługi komunikacji elektronicznej pomiędzy TCUW a Jednostkami Obsługiwanymi oraz Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) 2017-07-03

Informacja dotycząca zamówienia 10/2017 2017-06-20

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 11/2017 - dot. wykonywania nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla Toruńskiego Centrum Usług Wspólnych 2017-06-09

Informacja dotycząca zamówienia 9/2017 2017-05-29

Odpowiedzi na przesłane pytania dot. Zapytanie Ofertowego nr 10/2017 2017-05-29

Uzupełnienie do Zamówienia publicznego nr 10/2017 2017-05-19

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 9/2017 - dot. oferty cenowej na świadczenie usług medycznych 2017-05-17

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 10/2017 - dot. obsługi prawnej i doradztwa podatkowego TCUW 2017-05-17

Informacja dotycząca zamówienia 7/2017 2017-05-15

Zamówienie publiczne dot. Medycyny pracy 8/2017 2017-05-09

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 7/2017 - dot. oferty cenowej na wykonywanie kompleksowych usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitarnych 2017-05-05

Informacja dotycząca zamówienia 4/2017 2017-05-02

Informacja dotycząca zamówienia 5/2017 2017-05-02

Informacja dotycząca zamówienia 6/2017 2017-05-02

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 4/2017 - dot. usług w zakresie medycyny pracy 2017-04-13

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 5/2017 - dot. nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu BHP, PPOŻ, pierwszej pomocy 2017-04-13

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 6/2017 - dot. wykonywania nadzoru, doradztwa i stałej obsługi z zakresu służby informatycznej dla TCUW 2017-04-13

Informacja dotycząca zamówienia 1/2017 2017-04-07

Informacja dotycząca zamówienia 2/2017 2017-04-07

Informacja dotycząca zamówienia 3/2017 2017-04-07

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 3/2017 - dot. oferty cenowej na dostawę wraz z montażem wykładziny dywanowej 2017-03-27

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 1/2017 - dot. oferty cenowej na zakup mebli biurowych 2017-03-23

Zamówienie publiczne do 30.000 EURO 2/2017 - dot. oferty cenowej na zakup krzeseł obrotowych 2017-03-23